View Single Post
Sitat av Reservoir_Dog Vis innlegg
Er du sikker på at ikke kommentaren: "The election is rigged" ikke viste til nominasjonen av den demokratiske kandidaten? Det kom vel frem i ettertid at Hillary ble "jukset" frem av DNC som igjen førte til at flere resignerte fra sin posisjon i det partiet. (skal ikke gå inn på hvilke personer som sitter i høye posisjoner der og hvordan de kom dit til å begynne med)

Og jeg tror også at siden mange av Hillary supporterne ser på sine medmennesker ( uten å trekke rase og evt. kjønn inn i bildet ) som "White trash" er en faktor som ikke er spiselig for veldig mange der borte. Istedenfor å hjelpe hverandre og kanskje spesielt de som sliter mest har det virket som at folk tenker mer på seg selv og sine egne.
Vis hele sitatet...
Ja det skal sies, han var jo absolutt ikke alene om å stusse på den demokratiske nominasjonsprosessen, hadde stor sans for Bernie selv og merket meg at han ble motarbeidet hele veien, partiet hadde nok bestemt seg for Hillary.

Men er overbevist om at når han messet dette ut i de siste debattene at han da mente at Clinton var korrupt og at det hele valgsystemet var rigged for demokratisk valgseier... men nær sagt umulig å få nøyaktige svar og beskjeder ifra den mannen så man vet jo aldri, og uansett hva han hadde sagt og ment så snur jo det baklengs neste gang han kommenterer på det samme så det blir jo aldri lett å forholde seg til for folk.

Og som du sier så tror jeg også kommentarer som "basked of deplorables" og hinting om white thrash var å skyte seg i foten og noe som gjorde at Clinton tapte, selv om jeg personlig forebeholder meg retten til å kalle en spade for en spade, altså at halvparten av Amerikanerene dessverre viste seg å være skaprasister, religiøse ekstremister og/eller gun-nuts... Trist men sant.