View Single Post
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
586
Sitat av Slinky Vis innlegg
Kule bilder!
Åssen var det og overnatte der inne? Må ha vært litt creepy tenker jeg
Sverige har jo masse kule steder jeg kunne tenkt meg og sjekke ut
Vis hele sitatet...
Vi var såpass slitne at vi sovnet ganske med en gang uten problemer. Tipper spøkelsene ble ganske irriterte da vi ikke våknet da stod og pirket på oss mens vi sov. Var jo ikke vann og strøm osv der inne og litt varmt, men gikk fint. Sverige har absolutt mye å by på ja. Vi sjekket massevis av ødehus langs veien som vi fant. Mye tomt og låst samt noe åpent + at vi kjørte forbi veldig mange også.

Sitat av Jerazol Vis innlegg
Høres ut som en heftig tur. Godt dere fikk mange bra bilder ut av den :-) Hadde ikke sett olavXO sine enda, men en kjapp titt på Flickr så fant jeg de. Skjønner hva dere mener med forskjellig stil/tilnærming. Alltid moro å se hva andre klarer å gjøre ut av plasser man selv besøker. Uansett. Utrolig flotte bilder. Regner med det kommer noen flere etterhvert? :-)
Vis hele sitatet...
Jada kommer flere bilder. Dette var de fem første fra meg. Bruker alltid litt tid på å gå igjennom dem etterpå. Vi var der inne i mange timer i ro og fred så det ble mange bilder ja. Jeg syns stilen til Juha som også var med er utrolig fin og. Annerledes fra oss på en måte. Han bruker kun håndtholdt og minimalt med redigering i ettertid.
Sist endret av MrNorUe; 30. juli 2014 kl. 18:39.