View Single Post
yomomma's Avatar
Trådstarter
440
Jeg har aldri sagt at jeg ikke unner de å diskutere seg i mellom i en egen tråd.[/quote]


Skjønner at det ønskes mest mulig informasjon og kilder når en tråd opprettes, hvertfall tema som dette, jeg har fått pm fra deg før og forstår at freakforum bør være ryddig og godt formulert.

Dette beklager jeg for, du kan gjerne slette tråden for min del.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er også en blanding av begreper her, ingen har noen gang nektet noen å ha en mening her inne, en mening kan være en personlig preferanse: Men når du kommer med meningen din på et diskusjonsforum er du nok pent nødt til å se at det diskuteres nettopp om meningen din, spesielt når den bryter med etablert vitenskap.

Så skal noen komme og fortelle meg at "da og da trodde de på DET og DET, alt i VITENSKAPENS navn", som et tafatt forsøk på å ugyldiggjøre ALL vitenskap og slippe unna det å forholde seg til virkeligheten.
Det er noe spesielt forargende med at vise menn/spåkoner og fanbasen deres skal umyndiggjøre vitenskap, spesielt når man interesserer seg for visse personer i historien. F.eks Michael Faraday, som ikke var høyt utdannet, er grunnen til noen av de største oppdagelsene innen elektromagnetise, og man vet all faenkapen og alt det harde arbeidet han, blant flere tusen andre opp igjennom historien slet seg igjennom for å eksperimentere og dokumentere funnene sine..
Prøv å ha alt det her i tankene, og så fra scene venstre kommer Kari på facebook og sier kreft kan kureres med de magiske energiene som kommer ut av hendene sine..



Jeg har aldri sagt at jeg ikke unner de å diskutere seg i mellom i en egen tråd.
Vis hele sitatet...
Rotete ble det nå.

Bare slett hele tråden så skal jeg tenke meg om to ganger før jeg publiserer neste gang. Igjen, beklager!
Sist endret av yomomma; 16. juni 2021 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.