View Single Post
Kan dele en historie for ikke så lenge siden, okey. Hadde null cash, og trengte piller. Tok turen til byen, stjal 2 sekspakninger (pilsner) fikk de byttet mot 16 rivotril tok 2 stk tenkte det hadde vert gøyt med speed stjal enda en sekspakning og byttet mot et halvt gram speed, så etter speeden og benzoen er jo man helt løk i hodet. Så jeg tok flere rivo, og mer speed var oppe på 0.5g med speed og ville ha mer speed så stjal som faen på en butikk også dum som faen, alleså meg gå ut med varer jeg ikke har betalt for (4 sekspakninger) jeg holder i hånden min se det for deg i tankene dine en ruset mann klarer nesten ikke å gå, som bærer 4 sekspakninger ut av en butikk? Men så går jeg mot en plass husker ikke hvor et toalett kanskje det var vert fall inne, der tok jeg et par rivoer til og sku tilbake å bytte, men gjett hvem som kjører opp på meg? 2-3 politibiler de tok fra meg alt! Til og meg brukerutstyret mitt, så kjører de meg i arresten og våknet med litt black out men husket det meste. Fikk en bot på 1800kr snipp.


Hvordan ikke bli tatt for stjeling:

•ikke stjel
•poker fjes
•vær edru
•vær smart
Om du først å fremst er blitt tatt å står på bakrommet med en vekter og/eller ansatt, spill lei deg at du angrer, si «jeg skal aldri gjøre det igjen» med litt tårer i øynene og kom opp med en unnskyldning «jeg skulle bare ha litt mat til meg å sønnen min»