View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De siste 15% er amf da eller?
Vis hele sitatet...
Du har misforstått helt men, men det ser ut som du vet litt om stoff, om du holder på med stoff (som jeg ikke vet, men det ser ut som du gjør siden du kan så mye om forskjelige kalle navn osv) anbefaler jeg deg om å lese mer om stoff før du hiver det i deg, jeg viste ingen ting om stoff da jeg begynte og gikk på en helvetes smell, første gang jeg prøvde amf viste ikke hva det var en gang så jeg sniffet flere dager gikk rett i en psykose, samme smellen på xtc hev i meg en kvart første gang og så en halv neste gang og så en hel jeg hadde ikke testet de pillene men så tok jeg en blodprøve etter dødelig kroppstemperatur etter den turen å legene sa det var PMMA i de jeg viste jo ikke hva det var for jeg viste ikke så mye om sånt men det er et MDMA-lignende stoff som er mye farligere. Så om noen driver med stoff vil jeg at dere skal lese dere mye opp på hva det er før dere begynner ikke sitt å hør på den ene kompisen som sier det er fantastisk å digg å ikke så farlig for han vet like lite som deg

normal dose MDMA er på 50-125mg men jeg har fått piller som er på 360mg. tegn på akutt overdose, Hyperventilasjon, hallusinasjoner, kramper, Sirkulasjonskollaps, Respirasjonsvansker, Nedsatt bevissthet/koma, Om du eller noen andre får disse symptomene ring 113, skriver dette fordi det er viktig informasjon.


tips til alle som driver med stoff og tror dere kan mye når dere ikke kan.

Stay high but stay safe