View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanlig er det, men vet ikke hvor digg det er å ligge med en som sannsynligvis er traffickingoffer og tvunget. Det er avdekket på flere hundre lovlige bordeller i nederland og tyskland både tvang, vold, overgrep og salg av mindreårige. De fleste damene er fra øst europa og der er det lov med familievold, grov vold er livet til mange også blir de sirkla inn av bakmenn som groomer de og lover de en danse eller modell karriere i utlandet, først når de kommer frem får de greie på at det gjelder stripping og sexsalg og da er de så manipulert, grooma, dopa på ghb og painkillers og veit de mister leilighet og kiden dems blir kidnappa og drept så da har de ikke noe valg. Var en kampanje om dette fra red light district for noen år sida som jeg aldri glemmer https://youtu.be/AswsfwoYtQk

Så spørs det litt på deg da, syns du det er digg å ligge med damer som ikke nyter sexen med deg, ikke VIL ha sex med deg, men kommer fra en jævlig oppvekst med vold, fattigdom og overgrep og har en ødelagt psyke så de tenker at det i det minste er bedre med penger og betalt leilighet, oppmerksomhet og gjøre som man får beskjed om for å slippe mer vold og at barnet sitt blir kidnappa?

At det er lovlig gjør det ikke til noe mer nøktern industri. 68% av kvinnene der oppfyller kriteriene for PTSD
Vis hele sitatet...
Altså det er på ingen måte et problem for meg at hora er tvunget inn i jobben sin av noen andre. Jeg tvinger ingen, jeg bare betaler og at noen andre truer den som betjener meg er verken mitt problem eller mitt ansvar. Jeg er uskyldig tredjepart uavhengig av andres meninger om saken også er det veldig digg da.