View Single Post
ISmokeKing
Vis hele sitatet...
Skikkelig drittsjappe, den på svinesund. Fytti katta. Late ansatte som ikke orker følge med på når det er på tide å skifte hardware. Halvparten av testmodellene har brentsmak. Og den juicen kan jeg bare beskrive som som et jævla tivoli. Ingen gode basissmaker bare crazy blends som er så overdramtiserte at det smaker som en blanding at de 12 mestselgende energidrikkene mikset med kaffe og nypete og sukret til skjea står i koppen.

Den gode gamle bil-lyd sjappe på samme bygg der har de folk med peiling som er engasjerte. De finner gode smaker basert på hva du liker etc. Billigere og bedre. just my 2 cents oc.

Så da har jeg fått ventilert. Fikk ny tank idag. Ny favoritt. OBS engine sub mini. Ennå bedre enn forgjengeren og passer nå også mindre mods da størrelsen ser ut til å være 22mm. Tett og fin, og med helt syyyyk bra smak. Kom med 0.3 coil. Dette er latmannsversjonen med ferdige coiler fordi jeg er for lat til å bygge selv. Om du vil bygge selv så heter den OBS Engine Nano RTA.

Det er definitivt den største single coilen jeg noen gang har sett. Top flow og kort pipe. Deilig smak.

Ble inspirert av lovprisingen til weedsuit så tenkte jeg skulle bestille Goose Juice. Kjøre høy VG.
Men den skal jo lagres i 3-4 uker så er det noen som kan anbefale en god ready to vape custard juice med vg >65% ? Fint om den finnes i norsk vapeshop, 0 mg nikotin.