View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Utkastene som utvikler verden er ikke av avholds-typen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke det? Om det er nok av "avholds-typen" kan det jo f.eks. hende at alkohol blir ulovlig.

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Jeg mener helt seriøst at om du aldri har prøvd alkohol er du en pyse. Greit nok med folk som ikke liker smaken/rusen/hangover og sånt, men hvis du ALDRI prøver det mest brukte og awesome(imo) rusmiddlet ever har du enten nyskjerrighet på nivå med gråstein eller så tørr du bare ikke.
Vis hele sitatet...
Ok, da mener jeg at du er en pyse om du ikke hopper fem meter ned fra et tre og knekker armen, om du ikke fikler med en 230V motor imens stikkontakten står i og sikringen er på, om du ikke har ustabile eksplosiver i et skap hjemme og om du ikke har "pinnekrig"(nei, ikke sånne pinner, trepinner) med naboene og løper rundt i skogen med pinner og pil og bue og slår hverandre til blods. Og den liste der over (dumme) ting jeg har gjort er jævlig lang skal jeg si deg.

Trenger heller ikke og ikke være lite nysgjerrig fordi om, har heler ikke sagt aldri kommer til å drikke, har jeg?

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
"Har ikke noe behov for å drikke" er bare tøys. Se for dere en fyr som av en eller annen grunn aldri har hørt på musikk skal si "trenger ikke høre på sånt for å ha det gøy". Helt idiotisk.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du vite at det bare er tull at jeg ikke har noe behov for å drikke? Det er mange andre måter å ha det gøy på og om du må drikke for å ha det gøy er jo det bare trist...