View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
unerholdningsverdien her er jo deg TS det er donald duck nivå på hele smørja de
Vis hele sitatet...
Takk takk. Det er fint hvis det var underholdende. Helt ærlig så skrev jeg alt dette med politiet i tankene også, i håp om at noen snut leser det og ser hvor frustrert jeg blir når Staten tråkker på meg for valg som bare angår min egen kropp. Ingen straffer meg hvis jeg slår meg i hodet med en hammer eller verre. Ja kanskje helsevesenet reagerer med tvang i ytterste konsekvens, men det er ikke en straff. Forskjellen er gigantisk.

Jeg hater at jeg ikke har frihet til å bestemme over mitt eget blod, hjerne og kropp i Norge, og den frustrasjonen får snutn ta litt ansvar for. Dere som sier at de bare gjør jobben sin... Ja det er sant. Men man skulle tro at de på 3 år lærte litt om etikk og menneskeverd. Jeg skulle ønske politiet ble oppfordret til å gjøre individuelle vurderinger i stedet for å straffe alle som lukter litt hasj. Jeg skulle ønske de sto mer opp for folket i stedet for å hjernedødt følge ordre! Det de gjør nå er å plage folk som kanskje har det vanskelig nok fra før. Det blir ikke noe bedre av at de skal blande seg inn på denne måten. Ja takk til hjelp, nei takk til straff. Hvis de slutter å arrestere meg for å være rusa på privat eiendom så skal jeg slutte å hate dem. Det var bare et unntak denne gangen at de lot meg være, og selv om jeg er evig takknemlig for det så er jeg pissed for måten de snakka til vennene mine på og at de tror det er greit å kødde med livene våres på den måten.
Det er ikke greit selv om det står i loven! Det står også i menneskerettighetserklæringen som Norge har vedtatt at: Enhver har rett og frihet til enten alene eller sammen med andre, å gi uttrykk for sin religion eller tro gjennom undervisning, utøvelse, tilbedelse og ritualer.

Jeg har en tro og sammen med mine venner utfører vi vennskapelige ritualer som ikke skader noen andre enn eventuelt oss. Dette burde være beskyttet av religions- og trosfriheten! Så vennligst stikk av, Politiet. Vi utøver fred og kjærlighet her. Gå og ta noen ordentlig kriminelle.

I tillegg synes jeg Straffeloven §185 og §186 burde gi meg beskyttelse fra hatefulle og diskriminerende ytringer fra politiet på grunn av mitt livssyn.

Jeg gidder ikke å finne meg i kritikken deres. Hvis dere bare ser at jeg er teit og morsom, uten å se at jeg prøver å beskytte min medfødte rett til å bestemme over meg selv, så kan dere bare le i vei og plage noen andre. Jeg prøver å kommunisere et viktig budskap: at man skal være forsiktig med rus, og dere velger å tråkke på meg. Det sier litt om dere. Vel, da bryr jeg meg ikke om dere. Seil deres egen sjø. Jeg har ihvertfall baller nok til å ytre mine tanker selv om dere tråkker på dem. Ja dette er anonymt, men jeg er en aktivist som kommer til å bli hørt. De som provoserer putter bare bensin på bålet mitt for jeg kommer ikke til å holde kjeft før jeg har lov til å gjøre hva faen jeg vil med kroppen min. Ikke din eller Staten sin. MIN KROPP. MEG. MITT. Hvorfor er det konseptet så vanskelig for folk å forstå? Jeg vil eie meg selv. Ferdig snakka.

Jeg gleder meg til den dagen Politiet får meg til å føle meg trygg.

Jeg prøvde å rejecte deg på en hyggelig måte lenger opp, Trollanon, men du slutter ikke å være en kjiping.

OK FINT AT MODERATOR SLETTER LITT DRITT! Finn deg noen andre å plage, Trollanon.
Sist endret av Qon; 25. november 2017 kl. 19:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.