View Single Post
Sitat av Kamma Vis innlegg
I mine øyne er det helt utrolig at du ikke har lært noen ting av alt du påstår å ha gått igjennom. Du bør lære deg litt om ydmykhet og respekt ovenfor andre mennesker. Nå har ikke jeg lest hele tråden, men etter å ha lest tre-fire innlegg fra deg, TS, så bør du begynne der, før du surver åpenlyst på internett over hvor hardt livet er og forventer hjelp.

Du har tydeligvis råd til å takke nei til 5000 kroner i måneden. Da er det ikke synd på deg. Skjerpings.
Vis hele sitatet...
I mine øyne er det helt utrolig at du kan være så dømmende. TS har et stort behov for tannlege og er frustrert over at han møter motgang fra NAV. At han har høy selvtillit og høye tanker om seg selv gjør det bare enklere for han å gå videre.

Når man prøver å "surfe" inn en løsning når en er omtrent i grøfta er det lett å lira av seg mye rart når ting man har krav på ikke blir satt på plass.

Den generelle ydmykheten og respekten finnes jo ikke omtrent i mennesker lenger at man skal forlange det fra de som prøver å kjempe seg litt oppover i samfunnet fra bunnen av blir feil i min bok. Janteloven lenge leve!