View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Når du blir stoppet av politiet, så skrur du på lyset inne i bilen slik at det ser ut som at du ikke har noe å skjule, deretter snakker du pent og høflig med med politimannen som om han skulle vert din bestemor, han vil mest sannsynlig ikke fatte noen misstanke da, om han skulle spørre om få se nærmere på deg så for all del si ja ingen problem, de fleste jeg kjenner klarer å holde maska når politiet prøver å se om de er rusa så det burde gå fint, bare tenk at han er din bestemor så blir det ikke så skummelt, ha is i magen.

Om han skulle be om å få se i bilen din, så kan spørre han hvorfor han vil det, bare spill helt dust, spør om det har skjedd noe alvorlig siden han vil søke bilen din? Det har det jo ikke og du virker bare som en nysgjerrig lovlydig borger så lenge du klarer å holde maska, prøv å se for deg hvordan din far eller annen godt voksen person du kjenner ville snakket til politiet. Om han absolutt vil se i bilen din så må du spørre hvorfor han misstenker deg, vis politibetjenten ikke klarer å komme med noen god forklaring her så får du nok kjøre videre, been there done that, I got away.

Jeg har og en kompis, stor kjenning av politiet som ble stoppet og det første de ville gjøre var å ransake bilen, han sa pent nei og ba om å få se papirer fra jurist, fikk kjøre videre etter en enkel rus test, om du har hode ditt på plass og klarer og kontrollere følelsene dine så passerer man disse rus testene, de er en vits, jeg har passert rus test alle ganger de har testet meg og jeg vert på både cola, speed og røyket mye hasj når de har testet meg og klart meg fint, bare ha litt is i magen.
Sist endret av Trollanon; 27. mars 2015 kl. 11:38.