View Single Post
For det første, neste gang du skal skrive et innlegg her, så skriv det først i et tekstbehandlingsprogram med stavekontroll.

Tanker?

1) Ta ihvertfall ikke flein hvis du reagerer slik som dette på LSD. Kan ikke skjønne at du er så sikker på at du aldri skal røre LSD, samtidig som du vurderer sterkt å spise fleinsopp. Jeg skal ikke påstå at du nødvendigvis vil reagere likt igjen, men slik som du beskriver det, så virker det ikke som om du har en psyke som er spesielt godt rustet for plutselige og uventede endringer av virkelighetsoppfatning. Psykedelika egner seg ikke for alle, og hvis du tror at fleinsopp vil være noe som helst lettere å takle, så tar du feil.

2) Man bør definitivt ikke ta jomfruturen sin i slike omgivelser som Roskildefestivalen eller andre masete steder. Det var bare dumt, noe du sikkert ser selv i ettertid.

3) Hva annet hadde du fått i deg den dagen? Man får ikke blackout av LSD i seg selv, så enten må du ha drukket masse eller fått i deg et eller annet, eller så må du ha blacket ut pga hysteri og frykt på en eller annen måte.

men det jeg vet er at jeg takler dopet fint.
Vis hele sitatet...
Hvilket dop er det du takler så fint sier du?
Sist endret av mentalmelt; 9. juni 2009 kl. 20:49.