View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg startet med testosteron pga det psykiske løftet det gir. På den tiden var jeg såpass nedbrutt at jeg rett og slett så det som siste utvei. Pga det så gav jeg litt faen i hva som kunne skje. Det funka som faen for å si det sånn. Klarte å slutte med heroin og rivotril. Gikk fra 250mg quetiapin til 25mg for søvn, skaffet meg jobb og kjæreste og livet er mye bedre.

Det gjør jo selvfølgelig at jeg ikke vil gå av igjen. Har gjort det før og da sprakk jeg og falt tilbake i depresjon og rus og all den dritten der.

Sist gang jeg satte i gang med testo enanthate begynte jeg med 250mg hver 7 dag, noen uker hver 5 dag, men da hemoglobinen og hematokriten begynte å klovne gikk jeg ned til hver 10 dag.

Det er sykt vanskelig å snakke med fastlege om slikt ettersom de ikke sier annet enn slutt. Greit nok. Jeg vet det ikke er det smarteste, men det er ikke poenget.

Hemoglobinen er nå på 18,1 siste blodprøve og hematokrit på 0,54. Det er jo litt høyt, men hvor farlig er dette? Kan jeg bare tippe over plutselig?

Er litt overvektig men trener og har skjerpa kostholdet. Nivåene var enda høyere før men har sunket jevnt siden jeg begynte med hver 10 dag. Føler meg fin ellers. Hva kan man ellers gjøre for å få blodverdiene under kontroll annet enn å slutte seff og gå ned i fettprosent, som er på 25 ca?