View Single Post
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
724
Sitat av Deezire Vis innlegg
Nå er ikke Breivik dømt enda, så det blir helt håpløst å trekke han inn i denne saken. Du har også fått det for deg at det blir totalt opphør i trusler og drap hvis man bare sperrer folk inne, hvilken dekning har du på dette? Krekar har blitt dømt for truslene sine, hvis du er uenig i lengden på straffen så får du ta til orde for det, men vær klar over at du vil møte mye motstand med faglig grunnlag.
Vis hele sitatet...
Det er virkelig noe som må i blant. Jeg mener det fungerer bedre å sperre mordere inne på en celle for alltid, enn å ta sjansen på å la de gå ut i samfunnet.
Er mange som begår straffbare handlinger, og bare fortsetter uansett hvor mye de blir straffa. Noen stjeler hele tida, selvom de blir straffa. Det koster samfunnet utrolig mye å ha rettsgangen for hvert eneste tilfelle..

Men, jeg er helt ferdig å diskutere dette. Jeg mener noe helt annet om det enn dere, så det blir teit å prøve å diskutere bort min mening i saken. Har også en følelse av at dere stemmer rødgrønt, så da gir jeg hvertfall opp.

Kusetjuv out.
Sist endret av Kusetjuv; 27. mars 2012 kl. 18:38.