View Single Post
Jeg vil i alle fall anbefale at du er i godt selskap første gangen du prøver. Har du kompiser som har erfaring, så vær med dem, så føler du deg trygg og fin på den rusen som vil komme, samt. at du er i et trygt selskap.
Jeg lot min kompis få seg to-tre test-streker her for et par helger siden, og han hadde aldri rørt amfetamin før. Det kicket som bare faen for han, og jeg tror han skal være glad for at han ikke var ute på gaten, eller i andre omgivelser. Kan alltid være litt skummelt å prøve noe nytt, uten å helt vite hva som kommer.

Jeg bruker amfetamin vanligvis i drikke-sammenheng, og ellers for å holde festen gående litt lenger. Det er helt utrolig hvor mye man kan få pratet om, eller gjort for den del, når man har en fin form på dette.

Eneste nedsiget er at nedturene er kjempe kjedelige, så vil råde deg til å ha et b-prep tilgjengelig også, de dagene du har tenkt å ruse på deg på amfetamin.
Jeg bruker rivotril for å beroliggjøre kroppen før jeg inntar puten og klarer å få sove. Det er IKKE gøy å ligge å vrikke seg i mangfoldige timer i sengen. Det er sånt som gjør deg gal.

Du får prøve deg litt fram, for å bli kjent med rusen.

Førti minutter siden inntaket av benzo. Helt klar og fin i topplokket. Den ekle hodepinen osv er bortevekk, så nå tenker jeg å se om jeg kan klare å redde lørdagen ved å få litt søvn.