View Single Post
Sitat av Knarkellerknips Vis innlegg
Godt skrevet ZionRoad. Hva er det dere liker og gjøre speed? Jeg er ny flyttet til nytt bosted og har ingen venner og prate med. Er det noen "go to" ting og sette seg inn i som å spille eller må jeg sørge for og ha selskap?
Vis hele sitatet...
Amfetamin kommer ikke med instruksjonsbok. Hvorfor skal du prøve det? Det er ikke så godt som du tror, det skal jeg garantere deg, og med hver eneste glede og opptur kommer det en irritasjon og nedtur. Men du får finne ut av dritten der selv, håper du ikke havner på kjøret. Hvis du tilfeldigvis har fått denne ideen etter å ha hatt i deg noen piller, så vent et par dager og revurder situasjonen....

Prøv å dra deg en stripe på byen etter å ha drukket deg full, og dra på nach. Hvis det blir noe på deg, få den for all del halvfeit før du drar av deg bokseren.

Ha med deg ekstra t-skjorte og undertøy, og spar ikke på antiperspirant-deo før du drar noe sted. Men dette er bare mine tips for hvordan du kan gjøre det beste ut av det. Jeg personlig speeder meg nesten utelukkende alene hvis jeg først skal gjøre det igjen.
Som med ALLE rusmidler, gjør hva enn du vil. Du trenger ikke å planlegge så mye hva du skal gjøre, spesielt ikke på amfetamin. Der går der mer på timing i forhold til jobb/skole/møte folk.

Sorry hvis jeg gjentar noe noen andre har skrevet, gadd ikke å lese tråden.