View Single Post
Jeg vil absolutt ikke anbefale deg å prøve amfetamin. Med det sagt har jeg noen få ting jeg kan si til deg. Første gangen man tar amfetamin blir man veldig ruset. Og du kommer mest sannsynlig ikke til å sove på et viss antall timer. Men de første gangene syntes jeg at nedturen bare var gøy, så det er en fordel der. Alt avhenger at du får prima varer dog.

Du blir super synlig beruset ovenfor andre som har brukt sentralstimulerende. Men det å holde fasaden som du sier, rundt familien, skal gå fint. Så lenge du ikke har tatt alt for mye er ikke amfetamin et rusmiddel man ser veldig på trynet ut av. Men jeg hadde ikke anbefalt og være rundt familie eller på jobb de første gangene du tar det. Du burde bli godt vandt med rusen. Om du tenker at du skal bruke det så sjeldent at du ikke helt blir vandt med den, så hold deg langt unna slike situasjoner.

De aller fleste blir supersosiale på amfetamin ved moderat bruk. Og det kan godt tenkes at du får lyst til å dra på byen. Personlig har det dog aldri fristet noe særlig å dra ut på byen når jeg var på speed. Alkohol er heller ikke veldig fristende, du blir ikke full uansett. Røyk, godt selskap, bra musikk og noe å "stuke" med i fingra er et must.