View Single Post
MDMA vil tømme hodet ditt for visse stoffer i opptil en måned etterpå, gjerne lengre. Mangel på slike nevrotransmittere kan gi liknende symptomer som de med demens. Noe som også kan ha skjedd er at du er var på dette. Kanskje du merket at hjernen ikke fungerte helt som den skulle rett etter MDMA turen, og du begynte å overtenke det slik at symptome blir værre og det baller på seg til en ond sirkel. Kanskje du til slutt sliter med dette selv når hjernen er helt frisk, og det egentlig bare er blitt et psykisk problem. Dessuten vil det faktum av at du tenker og bekymrer deg mye over dette påvirke konsentrasjonsevnen ganske mye. Når man tenker over ting og bekymrer seg kan det fort gå på bekostning av kognitive evner. Det er for eksempel helt vanlig å bli distre når man har angst. Slikt du forklarer er for meg helt vanlig, men jeg glemmer ratt som det er navnet på søstra mi da jeg skal introdusere henne, glemmer koden på telefonen som har vært lik i årevis, eller glemmer bankkortkoden min som også har vært lik i årevis.