View Single Post
Sitat av lorentz Vis innlegg
Er du virkelig så syk i hodet ditt, eller var dette bare en liten glipp?
Vis hele sitatet...
Dette er freakforum, hva forventer du?

Sitat av lorentz Vis innlegg
Det er ikke bra for tennene til hunden å gnage bein da de tynne fortennene ofte brekkes pga. det. De som anbefaler råforing til hund mener at den hundematen man kjøper i butikken ikke er bra nok og at hunden også trenger bein i tillegg for å opprettholde et fornuftig nivå av kalsium og andre mineraler som de ikke får nok av i vanlig hundefor..
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se for meg at syrerester er spesielt bra for tennene heller. Og hvordan takler hunder egentlig eddik? Det er ikke akkurat intuitivt at mørk sjokolade er livsfarlig for hunder, liksom. Her er jeg fullstendig åpen for at det kan være helt tut og kjør, for jeg kan lite om ernæring og bikkjer - men vær sikker på at du veit hva du driver med før du prøver. Forøvrig, de samme folkene som anbefaler å fôre dyret på oppmalte bein må vel kunne gi noen tips om hvordan du best lager beinmel?

For å være helt ærlig hadde jeg uansett ikke tatt meg bryet med å bruke en blender og syre. På stående fot kommer jeg på minst fire gjenstander i huset mitt som er mer egna til å lage beinmel enn blenderen.
Sist endret av Myoxocephalus; 29. mai 2019 kl. 14:50.