View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Sitat av williams123 Vis innlegg
Hva i all verden er dette med "når må man være ferdig utdannet?" Kan ikke folk få leve det livet de vil? Jeg er ikke ferdig utdannet før jeg er vel 29, og hr på en måte prøve å leve livet sånn jeg ønsker. Prøver så godt jeg kan å drite i hva andre har gjort og gjør. Mange på skolen som tar ny utdanin i 40 års alderen, la nå folk gjøre hva de vil og slutt og fokuser på at alle skal være så jævla like her i Norge!!
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg helt enig i det du sier. Flott og se at det er flere her som velger og tenke litt annerledes og ikke følger flokken.
Man må jo selv bestemme hvordan man lever livet.

Det er jo ikke alle som er ferdig utdannet som 25åring og følger dette mønsteret :

Gift/samboer-rekkehus-volvo v70- 0800 til 1600 jobb- fotball i helgen- øl drikker- reiser til syden engang i året- 2barn.

Sitat av skeletoret Vis innlegg
så lenge man har en jobb, så er vel det greit? syns ikke noe om at folk "må/burde" være blabla i den og den alderen..
jeg er 20 år , har ikke lappen. og får høre hele tiden: herregud, har du ikke lappen osvosv"..
men jeg ser jo positivt i det meste
Vis hele sitatet...
Man må jo ikke lappen men det er jo greit og ha den.
Men du blir fort hekta på og ha den når du først får den.
Den er veldig praktisk og ha, i hvert fall for oss som digger ekstrem sport og urban utforskning..