View Single Post
Sitat av iSkr3mbIl Vis innlegg
verden krever så mye av en nå om dags, man går på skole til man er rundt 30 (for de som vil det). da har man jo levd gjennom halve livet sitt og gått glipp av en del p.ga skole. man har rundt 30 år igjen til man skal pensjonere seg når man er ferdig med skole. jeg selv sier meg ferdig med skole etter vgs.

før i tiden gikk man ikke en gang på VGS, noen fullførte kanskje ungdoms skolen. og jeg føler at det er bedre det for og få mere erfaringer en lærdom.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig med deg der, jeg prioriterte å leve livet, reise, møte mennesker i forskjellige kulturer rundt om i verden, folkehøgskole ++ istedenfor å ta noe lang utdannelse. Gjorde ferdig vgs, så begynte jeg faktisk å jobbe på lager. Har erfaringer i forskjellige yrker, fra skadebegrenser, til betong arbeid og mye mer, så har en del erfaring med livet/arbeidslivet generelt. Nå har jeg lyst til å bli tømrer, og får det til! Og skal fortsette å utforske verden, istedenfor å sitte over bøker osv i flere år Respekterer folk som gjør det for all del, men man trenger ikke noe høyt lønnet jobb + masse skole for og få seg ett sted og bo, bil osv og alt annet man trenger for å overleve her på jorden.