View Single Post
bia
Trådstarter
75
Sitat av Buzzin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha, nope.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hvis jeg får pirke litt, er ikke ment som kritikk av smaken din eller forsøk på å få deg til å skaffe deg en fet mann ^^
Vis hele sitatet...
Jeg har som sagt ikke noe mot en fet mann. Jeg kunne godt ligget og sovet på en stor og myk og varm mage. :-)

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Vet ikke helt hva du mener med ølvom, men en stor mage trenger ikke nødvendigvis være på grunn av øl.
Vis hele sitatet...
Ølvom er sånne mager som er steinharde og store, som om de tilhører gravide menn. De kommer fra øl eller evt. alkohol generelt, ikke fra mat. Det er svært usunt.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Syntes du ikke det er staselig da når en kar kommer stolt og tilbakelent vaggende med et digert skjold foran seg
Vis hele sitatet...
haha, nei.... men personlighet teller mer enn utseende, så om han er fornøyd med seg selv, snill og god, og bare er litt for glad i mat, så kan jeg helt fint falle for ham, og da blir han fort verdens mest sexy samme hvordan han ser ut.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Prøv å dra på ferie kanskje, et rolig sted. Ikke typisk syden turisme. Treffe noen andre spreke relativt voksne folk som også er på ferie og gå noen turer og oppleve nye ting osv.
Vis hele sitatet...
God idé! Takker :-)

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Sorry, du har null annet å tilby enn de fleste andre skilte kvinner i 40 årene som vil ha en "ny start".
Vis hele sitatet...
Kjemi er ikke noe man har med de fleste. Faktisk noe man har med de færreste. Spesielt sterk kjemi. Så jo, jeg er unik, og det er alle andre også.

Menn som ikke ser det, eller forstår det, har jeg null interesse av.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Markedet renner over, er omtrent bare å logge på tinder og forsyne seg, dersom man, som du nevner ser noenlunde skapelig ut og klarer og oppføre seg.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor jeg ikke vil være på Tinder. Du illustrerer holdningen jeg fant på den appen helt perfekt. Jeg vil ikke ha en mann som leter etter "noen å forsyne seg av". Æsj.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Du vil "bli tatt vare på" men gjør det klinkende klart at du klarer deg selv på alle områder. Du vil altså ha en mann som er mann. Men i neste setning så vil du ikke ha en mann, for du er selvforsynt.
Vis hele sitatet...
Skal forklare igjen. Jeg ønsker meg en mann som tar vare på meg emosjonelt, og er forsiktig med meg emosjonelt. Jeg trenger ikke en mann som tjener penger for å brødfø meg, eller fikser bilen min eller huset mitt. De må gjerne bidra, bare ikke forvente at jeg takker dem for å gjøre det samme jeg gjør. Jeg forventer at de bidrar så godt de kan, på sin måte. Om de ikke jobber, forventer jeg at de vasker og steller huset. Om de jobber VELDIG mye, forventer jeg at de rådfører seg med meg ifht om det er ok for meg å ta mer av husarbeidet, siden jeg også jobber mye. Med andre ord, så forventer jeg likestilling og god kommunikasjon.. En mann som ønsker seg en annen type kone, er ikke en match for meg. Dette sier jeg fordi det er utrolig mange menn som konkurrerer med andre menn (karriere, popularitet, trening), og setter alt dette foran kjærlighetslivet. Igjen - ikke den jeg leter etter.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Skill deg ut, og fokuser mer på hva mannen du vil ha, vil ha, og prioriter de egenskapene den mannen ser etter, så finner du deg en bra mann. Istedet for å tenke på hva DU vil ha, så bør du heller tenke på hva den type mann du vil ha er ute etter, og så tilegne deg noen av de egenskapene. .
Vis hele sitatet...
Jeg har mer enn nok å ta meg til i hverdagen, om jeg ikke skulle løpe rundt å forsøke å bli noe jeg innbiller meg at en eller annen fyr jeg ennå ikke har møtt, men kanskje møter en dag, vil ha... haha. Nei vet du hva! Jeg jobber konstant med å være den beste mulige versjonen av meg selv. Og det gjør jeg for meg selv, ikke for andre, men andre vil jo selvsagt nyte godt av det også.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Hadde du vært kjempefristende for den type kar du er ute etter, ja så hadde du hatt tilbud a'plenty og kø på døren.
Men det har du ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri noen sinne hatt problem med å få de mennene jeg vil ha. Aldri noen sinne. Men akkurat nå finner jeg dem ikke, derav denne tråden, for å få tips til hvor jeg kan finne gode menn. De var overalt da jeg var yngre, nå virker de alle desillusjonerte, horete og lite verdifokusert. De gode mennene var i alle fall ikke på Tinder, såvidt jeg kunne se. I forhold til Tinder skrev jeg jo at jeg fikk veldig mange henvendelser på veldig kort tid.Så igjen, jeg er ikke singel "ufrivillig". Jeg bare har ikke møtt den typen menn jeg leter etter i det siste. Det virker å bli færre og færre med alderen, men vet ikke om det er alderen som tok dem eller om det er samfunnet som er ute og sykler. Tviler på at folk flest vil ha det sånn som dette, det er jo bare sørpe.
Sist endret av bia; 6. august 2023 kl. 14:09.