View Single Post
jeg trenger litt råd.
for litt siden så gikk jeg og min daværende kjæreste gikk vær oss etter ca 3 og halvt år.
forholdet vårt har vært ganske turbulet men tanke på rus og veldig ekstrem krangling. når det var på det værste så var det alltid noe med at han var alt for full og var ekstremt spydig og kunne begynne og skrike ord helt ut av det blå eller så var vi tomme for rus og da var det ikke snakk om å gjøre noe annet, jeg var på en god vei til og få forholdet vårt til og bli bedre, jeg begynte og jobbe men da var heller det ikke bra nok fordi da brukte jeg mere tid på og jobbe enn og sitte med han i leligheten 24/7.
tilslutt så ble det slutt fordi det ble ganske avrolig kranling på slutten, han og kompisen satt og kun drakk i 3 dager i strekk , bare det og gå ut og spille litt basket ble et stort problem. jeg skulle også på jobb alle disse dagene det var helt umulig og kunne ta hensyn eller bare være stille etter klokka var ett. på fredagen spørte jeg exen min om de kunne drite i og drikke den dagen siden jeg ikke orket noe mer av fylla dems siden de satt kun og skrek stygge ord hele tiden, jeg ba han reise vekk fordi jeg ikke orket mere.
jeg har spørt han så utrolig mange ganger om han ikke kan skjerpe seg og prøve og finne ut av livet vårt sammen men det har aldri vært noe interessant fordi det passer ikke han her vi bodde, og vi måtte flytte langt vekk vis det skulle gå, det ble til at han flyttet langt vekk, men han skal alltid snakke med meg eller evt ringe meg når det ikke går som det skal.
jeg vill helst ikke ha noe med han og gjøre siden jeg vill ikke leve i et evig håp om at han kommer tilbake, fordi jeg har nesten alltid vært en andre valg, han kan også sitte og diskurtere fremtiden sin med alle andre blant annet med familien sin men jeg er heller ikke med i den planen der. men akuratt nå så vet jeg ikke hvordan jeg skal få han ut av livet mitt minst uten at det er så utrolig tungt