View Single Post
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Ja, det er lenge, og veien er hard. Jeg sprekker noen ganger og tar for mye noen ganger. (halveringstid på 72 timer). Men dag til dag er jeg snart ferdig med forbruk. Jeg føler for mye, og jeg tenker for mye nå, det er en grunn til at det kalles apedop, man slipper å tenke og bare ha det fint og ignorere alle problemer. Det er juo ikke rart at man misbruker det. Takk Banana Airlines for at jeg har selvkontroll og ikke løfter noen opp etter nakken.

Jeg hører depping er noe med kjemikalier, kanskje du vil se inn på det. Jeg har forøvrig motstått det og vil fortsette med det. Stoler ikke på piller lengre, gitt...
Vis hele sitatet...
Selvsagt blir jeg deprimert av det her. Jeg får jo ikke hjelp. Jeg har prøvd alene nå i 5 måneder, og jeg er helt oppbrukt.
Tabletter vil jeg ikke ta, men jeg kan ikke slutte hjemme alene. Det har jeg prøvd på, og det gikk ikke. Legen min ler av meg og tar ingenting seriøst. Han vet ikke noe om det her han. Jeg fikk en henvisning til SMP nå da i alle fall. Etter jekla mye styr og kjefting