View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Så flott! Høres ut som kroppen din begynner å komme seg igjen. Godt å høre at du har noen flotte timer i løpet av dagen hvor du klarer å nyte den.

Kan komme med en liten oppdatering selv. Ble ikke noe sykehusinnleggelse for min del, trangt med plasser antagelig. Men i dag starter jeg med nedtrapping på Valium! Så har vært en positiv dag for meg og hittil. Jeg skal muligens på et kort sykehusopphold senere, kanskje om et par ukers tid. Men om jeg allerede er avgifta før det er det ikke sikkert jeg tar meg bryet.

PS: Gleder meg masse til varmere vær selv og på første gang på lenge ser jeg litt mer positivt på framtiden. I dag er det jo flott ute, har vært så super trist i det siste..
Vis hele sitatet...
Det var godt å lese det der asså :-D Virkelig! Det går fremover da jo. Så flott da =)
For meg er det ikke bare å få det ut av kroppen dessverre. Jeg må jo starte livet på nytt omtrent, med et skrullete nervesystem. Nå skal det sies at jeg aldri har lært så mye noen gang som jeg har lært de siste 4 månedene. Har blitt en så mye bedre versjon av meg selv, og nå vil jeg da kunne bruke ressursene mine snart ;-)
Jeg er den som liker å hjelpe. Frivillighetssarbeid, omsorg til de som ikke har noen, og veiledning når det kommer til angst og mye annet er viktig for meg å drive med.
Kom igjen æ kropp! På tide å fungere! Hehe.. ;-)

Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Det var godt å lese det der asså :-D Virkelig! Det går fremover da jo. Så flott da =)
For meg er det ikke bare å få det ut av kroppen dessverre. Jeg må jo starte livet på nytt omtrent, med et skrullete nervesystem. Nå skal det sies at jeg aldri har lært så mye noen gang som jeg har lært de siste 4 månedene. Har blitt en så mye bedre versjon av meg selv, og nå vil jeg da kunne bruke ressursene mine snart ;-)
Jeg er den som liker å hjelpe. Frivillighetssarbeid, omsorg til de som ikke har noen, og veiledning når det kommer til angst og mye annet er viktig for meg å drive med.
Kom igjen æ kropp! På tide å fungere! Hehe.. ;-)
Vis hele sitatet...
P.S: Du er kjempe flink! Be proud :-D
Sist endret av Elixyr1980; 2. mars 2017 kl. 16:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.