View Single Post
Sitat av Stonergirl95 Vis innlegg
Takk! Skal sjekke ut. Føler det er enklere når man har noen å støtte seg på. Ikke så veldig enkelt med mine venninner da de ikke røyker selv, vanskelig å få forståelse av ikkerøykere.

Men hvordan sluttet du? Sluttet du på dagen, og aldri rørt det igjen? Eller hadde du nedtrapping? Og hender det at du røyker igjen nå?
Vis hele sitatet...
Jeg sluttet helt på dagen, ja. Holdt meg hele 2019, men kjøpte noen få gram i februar for å kose meg skikkelig en helg i år. Merket at jeg ville dra å kjøpe mer etterpå, så droppet det helt nå. Jeg har ikke nok selvbeherskelse til å opprettholde et fornuftig forbruk.

Du kan jo gjerne ta det når du har litt tid. f.eks. før helg. Nå er jo egentlig en fin tid hvis du har motivasjonen. De fleste sier det er verst etter noen dager. Jeg ble så emosjonell at jeg kunne begynne å grine av å se på postmann pat liksom Når jeg tenker tilbake på det var det egentlig ganske fint. Cannabisen hadde satt et lokk over følelsene mine. Når ting begynte å falle på plass igjen kom alt til overflaten. Det hjalp meg ganske mye.

Jeg tror du klarer dette fint! Masse lykke til.

Edit: Så du skrev mer. For å svare på det nye spørsmålet; JA, helt klart for meg. Jeg ble ekstremt introvert av cannabis. Ble fort sliten, irritert osv. Dette bedret seg helt klart etter jeg sluttet. Ble så ille at jeg synes det var ubehagelig å gå i butikken, nå er det whatever.
Sist endret av Ed Is A Portal; 5. mars 2020 kl. 20:34.