View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oi shit, hadde helt glemt xanor i Spania opplevelsen min.

Husker ingenting egentlig, men hadde tatt 2mg xanor, skulle egentlig ikke på storfylla men drakk 1 eller 2 øl på terrassen på hotellet med noen kompiser *blackout* så våkna jeg opp i en bakgate rundt 1 times gåtur fra hotellet uten noe annet uten bankkortet i lomma.

Våkna ikke av meg selv, det var 2 gutter/menn som rista borti meg å spurte meg "hey man, are you okay?", første jeg sa til de var "where I am? Am I still in Spain?", de lo og sa "yea you're still in Spain" (samtalen gikk noe ala sånn).

Klarte å komme meg hjem til hotellet men tok meg 2 timer minst.

Sakte men sikkert fikk jeg små flashback fra natta som var som:

snakker med en kompis i Norge på mobilen mens jeg var på en nattklubb

Lå på bakken og politiet hadde sparka meg sånn passe hardt i ryggen for å vekke meg

Slo i en politbil med knyttneven

Trakk kortet på en strippeklubb et par ganger

Tok ut penger fra en minibank mens jeg sto med 3 afrikanske horer

Fant en ulåst bil på en parkeringsplass utfor et hotell, satt bilen i fri og rulla ned innkjørselen til hotellet men det kom en ansatt å jagde meg vekk

Ble kasta ut fra en klubb fordi jeg bestilte x antall drinker og når de var ferdigmixa kunne jeg vist ikke betale for dem

Kjøpte kokain av en på gata og satt å sniffa det på en benk med han jeg kjøpte det av

Resten er 100% blackout

Dette er en god del år siden å var rundt 3-4 gangen med xanor men første gang med xanor + alkohol.

Hadde brukt rundt 12-14000 den natta, fant ut I ettertid at de gangene jeg trakk kortet på strippeklubben gikk det 2-4k per gang, var vel overprisa champagne og noen lapdancer det var snakk om.

Kan jo legge til at jeg mista kompisene mine såfort vi kom oss ut døra etter øllene på terrassen. Mobilen forsvant, snusen, nøkler, alt utenom bankkortet (thank god)!

Var så sykt random, satt på terrassen med litt weed og øl, tok 2mg xanor, så skulle vi bare ut å titte på nattelivet og BAM gikk lyset av, våkna opp dagen etter i bakgaten...

Latterlig hvordan benzo og alkohol mix gjør så man mister ALT av hemninger...

Tror ikke jeg har flere historier nå.