View Single Post
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
184
Sitat av Carnivore Vis innlegg
Er det noen "kostbare" biler som ikke blir utsatt for slikt?
Vis hele sitatet...
Vel, det er pr. dags dato ingen etterlyste Tesla Model S i Norge. De som har blitt stjålet, blir funnet igjen i løpet av et døgn eller to. Fordi Tesla har et sabla bra sporingssystem i bilen med to sendere som er litt vrient å jamme. Det er foreløpig ingen som har gjort et seriøst forsøk på å "trylle bort" en Model S i Norge. Men jeg vet det finnes etterspørsel etter de bilene nedover i Europa, og jeg vet hvordan man setter også Model S-en ut av spill, så det er vel bare et tidspørsmål før noen andre gjør det.

Jeg vurderte på et tidspunkt å gjøre det, bare for å kunne være den første som fikk en Model S til å forsvinne fra Norge for godt, men kom heldigvis på bedre tanker før det skjedde

Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Så promoen på tv akkurat. Ser ut til å bli en bra sesong. Skal bli interessant å se noe annet enn bare narkotull
Vis hele sitatet...
Det blir faktisk to episoder om meg, så bare å glede seg Første episode er litt sånn "bli kjent"-greie, andre episode drar vi til Litauen. Første episode vises på MAX 3. januar kl. 21:30. Episode 2 kommer vel uka etterpå.

Må jo bare spørre, er promoen de viser på tv den samme som ligger på Facebook-siden? Siden jeg bor i Sverige, og ikke får inn MAX, har jeg jo ikke sett reklamen på tv selv..
Sist endret av Btyven; 1. januar 2017 kl. 13:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.