View Single Post
Jeg vil nok kategorisere meg selv som en eksprementerer fremfor en frekvent bruker, der fokuset er sterkt rettet mot skadereduksjon. Har har det meste av rusmiddler i kroppen (kokain, amfetamin, metamfetamin, ketamin, 2c-b, LSD, Xanor, Rivotril, kodein, oxycodone, cannabis, MDMA og Ritalin), men det er kun "favorittene" som jeg har prøvd flere ganger enn tre-fire. Utenom eksprimenteringen som er sjelden og gjerne spontan så røyker cannabis i feriene, en trip i blandt når det passer seg og så tar jeg MDMA fire ganger i året.

Det skal nå sier at jeg ikke altid har hatt stor fokus på skadereduksjon og sunne rushandlinger, det vært et par bomturer der ting gjerne har gått litt over styr i løpet av en kveld på byen(og utover på morgenkvisten), men det er vel den harde måten man lærer best av. Har også røykt cannabis sammenhengene gjennom et par måneder i en ferie for et par år siden, men røyker ikke så ofte eller mye lengre. Er også kanskje litt for glad i å drikke, men det har ikke bydd på store problemer, som en ung student så blender jeg rett inn i mengden

For å ta litt generelt om meg selv så er jeg en glad kar i begynnelsen av 20-årene, holder aktivt på med sport og friluftsliv, er ingeniørstudent med greie karakterer, liker å ta én bytur i uken når jeg har skole, har deltidsjobb og henger for det meste med nykterne folk.