View Single Post
Jeg har sett så og si nesten alt på både Netflix og HBO Nordic. Har også sett nesten alt på Amazon Prime.

Når man tar utgangspunkt i dette; Noen som har noen gode forslag til gode TV-Serier jeg burde sjekke ut?
Nå for tiden er jeg åpen for det meste så lenge de inneholder litt action, er ikke typiske krim-serier og handlingen foregår over et større område.

Med at handlingen foregår over et større område da mener jeg at alt av handling ikke foregår f.eks. Utelukkende i et lite slott.
Er også nesten et must at serien scorer minst 7.0 på IMDB.

Er fullstendig åpen for å pirat laste ned seriene. Gjør det veldig mye for tiden ettersom alt kommer så sent på f.eks. Netflix her i Norge. Ett eksempel på dette er The 100, Arrow og The Flash.

Og nesten 50% av alle de beste TV-Seriene jeg har sett i år har kun vært tilgjengelig for meg gjennom torrents.

Hvordan er det med Reign og The Tudors når det kommer til action og spenning? Eller er dette rene romantiske serier?
Sist endret av Defending; 25. november 2020 kl. 08:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.