View Single Post
Vi vasker til privatpersoner, vanskelig og vite hvor mye det er å vaske før man kommer dit, og faktisk ser hvordan tilstanden er. Er det størknet avføring på hele toalettet tar det mye lenger tid enn å vaske en "normal" do.

Nei, random67489, jeg kan faktisk ikke jobbe fortere, da trenger jeg flere armer. Vasker så "stressende" at jeg har veldig vondt i hendene mine. Eneste gangen jeg stopper opp er for å se hvordan jeg ligger ann med tiden. Det er ikke snakk om 5 timer på et kontor/skole, det er jo drømmesenario! Her snakker vi HELE huset på to timer, kjøkken; benker, skap, listen som er i mellom gulv og skap, alle håndtak, vegg, skrubb av vask, polering av kran, kjøleskap, bord, stoler. Alt på bade, skrubb av dusj/dusjkabinett, polering av blanke overflater m.m. Støvtørking på alt, inkludert listværk. Vask av alle dører og håndtak. Støvsuging, og vask av alle gulv overflater. + soverom, vaskerom eller hva det måtte være. Man har ikke tid til å svime rundt.
Jeg vil jo som vasker være fornøyd med vasken jeg gjør, at det blir rent, ikke dra fra plassen med klump i magen og tanker om klage.
Alle vaskene mine blir jo ikke overtid heller...

Det er ingen anbud.