View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det har overhodet ikke lite med land å gjøre. Hvor velstående et land er forteller noe om hvor mye et gram kan selges for, hvor mye et relativt sett godt gram er verdt ifht et dårlig gram, andelen av beløpet som går til bakmenn og så til slutt hvem sluttbrukerne faktisk er. Det er internasjonale nettverk som står bak dette, nettverk som ligger et hestehodet foran de mest sofistikerte systemene Europas myndigheter klarer å koke sammen. Tror du seriøst ikke at de klarer å ta vurderinger som kan gi resultater i milliardklassen hva videre distribusjon angår? Tror du de bare sitter å surrer på måfå og kaster rundt seg med kokain-blokker i øst og vest? Tror du land med 300% BNP av et annet land har samme optimale kokain/blande-forhold mtp profitt?
Vis hele sitatet...
Du fikk nettopp konkrete kilder fra politiets beslag som nevnte at renhet var ~31% på sluttbrukernivå i Norge. Hva du mener om markedet ellers, uten å komme med kilder driter jeg i. Er du i tillegg uenig i at det foregår en utblanding av kokain nedover i distribusjonsrekkene?

Jeg blir svært forundret over at du antar å vite hva jeg vet eller ikke vet av kokain. Samtidig sier du at jeg bør stole på deg fordi jeg har vært på forumet en god stund. Kan ikke jeg si det samme til deg?

Du profilerer deg i denne og andre tråder som verdensmester i både det ene og det andre. For meg er du en totalt anonym person som for min del ikke har mer etos i argumentasjonene enn en hvilken som helst bruker på freak. Med mindre du velger å stå frem med beviser på hvem du kjenner (med navn og bilde) så er anektdotene dine verdt akkurat like mye som mine.

Hvorfor mener du at anekdotene dine er verdt mer enn andre sine. For det eneste du kommer med er nettopp det. Jeg kan også si at jeg har en kompis som har solgt kokain i mange år som mener det stikk motsatte av det din kompis mener. Det er dog svært laber argumentasjon. Ergo mener jeg du kaster kampestein i glasshus når du sier at andre som omtaler seg om kokain bare er tøffefolk som later som. I mine øyne er du akkurat lik.
Fra Sør-Amerika kommer det i tonnevis av gangen til havner hovedsakelig i Spania og Nederland, hvorpå det omfordeles, utblandes, og pakkes videre for transport i kroppens hulrom. Volum vs kvalitet med høyde for transportmetoder og grensekontroller er bare noen av de geografiske forskjellene som tilsier forskjellige kompromiss forskjellige steder.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Kokainen jeg får her i Norge har jeg ALDRI fått noe annet sted i Europa, og jeg har sannsynligvis sniffet mer cola i utlandet enn de fleste her har i sitt liv. Dette er mitt fag, dette er det jeg kan.
Vis hele sitatet...
Hvis du har så gode kontakter som du påstår så får du vel god kokain da. Altså du kjenner de som er litt over i forsyningskjeden. De færreste sluttbrukere er så heldig.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
At du sitter her å har lest litt på freak og resonnerer litt utifra hvordan du ser for deg at dopmarkedet fungerer, og på bakgrunn av det kaller mine påstander å kaste stein i glasshus - det fornærmer meg faktisk mer enn noe annet jeg har hørt her i år.
Vis hele sitatet...
Igjen, hvor får du det fra at det jeg sier har noe som helst med hva jeg har lest på freak? Du antar at jeg bare skal stole på deg når du sier hvor ufattelig stor kontaktnett du har. Men du strekker ikke akkurat meg den samme armen tilbake!


Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Du har vært på dette forumet lenge nok til å vite at dette kan jeg, samtidig som at dette er noe jeg selvfølgelig ikke begynner å inkriminere meg selv for å ha rett i.
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, men hva? Narcissus ringte, han ønsker speilbildet sitt tilbake! Get over your self.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg tilbyr generell informasjon hverken tollere eller politimenn har samme forutsetning for å kunne vurdere, om du heller vil synse/kverulere får det være opp til deg.
Vis hele sitatet...
Nei, du tilbyr anekdoter som hvem som helst kan komme med. Politiets og tollerenes informasjon er i det minste falsifiserbar. Vi kan godt synse på et diskusjonsforum. Det overasker meg dog at du ikke innser at det du driver med er nettopp det.