View Single Post
jeg sliter veldig for tiden fordi jeg alltid er sliten etter middag.

før kunne jeg sitte i timer å spille, mens nå orker jeg så vidt å spille en times tid før senga skriker etter meg som om jeg var slaven til senga.

jeg har prøvd å ha en god døgnrytme men funket dårlig.
jeg er så møkk lei av å være så sliten på ettermiddagen, jeg blir rett og slett lei av å føle en trang til å gå å legge meg, er i en ond sirkel og føler meg som en rusmisbruker og alt jeg vil ha er å legge meg i senga.

jeg står i slalåmbakken 4 ganger i uka så er vel aktiv nokk.
ofte så spiser meg middag sitter på pcen i 15 min før senga skriker til meg da kan jeg bli liggende og sove til kl.2100, etter det så føler jeg meg som en zombie resten av kvelden og sovner igjen i 01.00 tiden.

står opp 08.30 hver dag, er så trøtt om morgenen at jeg ikke rekker frokost, midt på dagen har jeg syke mengder energi, jeg roper og hoyer rundt i bakken å er helt i 100. men med en gang jeg får i meg middag så poof senga.

har null motivasjon på ettermiddagen, til og med å sitte oppreist er slitsomt. jeg driver ikke med noen rusmiddler og har heller ikke ruset meg på 9 mnd. ink. alkohol.

er lett å si at jeg må komme meg ut fra rommet og gjøre noe, men hva i huleste skal jeg finne på i 7 timer?! er så lei av dette slave livet og dritt lei generelt. vil ha tilbake livet da jeg hadde energi hele dagen og kunne spille i timer med venner.

noen som kan komme med tips? mvh. møkka lei gutt