View Single Post
Tjollahopp. Det er slutt mellom meg og THC og andre rusgivende canabinoider.

Dette er en skikkelig stor hendelse for meg etter snart 30 år med daglig bruk bortsett fra noen få år med pauser. Jeg fikk derfor lyst til å legge ut en egenerklæring her på freak men jeg skjønner godt de som tenker "hva faen er dette akkurat som jeg bryr meg".

Det var verken helsa eller stress fra politi og helsevesen som gjorde at jeg kom hit jeg er nå. Mitt bruk har stort sett alltid vært moderat og det har ikke utgjort noen fare for meg. Har aldri hatt problemer med politi heller.
For meg var det at jeg sluttet å vokse åndelig. Det var som jeg vokste i et aquarium og til slutt var det ikke plass til meg lenger. Jeg kicker derfor alt som er psykedelisk. Jeg spiser fortsatt weed med CBD. Den jeg bruker nå har 2.4% THC. Om jeg går helt over til hampolje eller finner en ny strain senere med mindre THC får tiden vise. Akkurat nå funker ting jævli bra.

Tror ikke jeg er interessert i å diskutere cannabis på freak lenger men kanskje finner jeg noe nytt å gnåle om etter hvert. Freak er tross alt det beste stedet å diskutere ting med ekte mennesker.