View Single Post
Tenker
Spsy's Avatar
Trådstarter
35
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du, ro ned litt nå! Seriøst, det går fett. Bare ta det helt med ro. Et steg tilbake, pust! Ikke hiss deg opp nå, la oss ha en rolig og dannet samtale.

Provoserende, ikke sant?
Vis hele sitatet...
Ja absolutt provoserende, selv om det siste innlegget ikke hadde den intensjonen. Skit au.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Nå har vi ført en skapelig diskusjon i ei uke, også kommer du tilbake med en oppfordring om å holde hodet kaldt og ikke bli triggered. Det er ille nok i seg selv, men når vi tar med i ligninga at du fikk kritikk for tilsvarende retorikk og oppførsel allerede ved åpningsinnlegget ditt, så er det litt vanskelig å tro at du ikke bare er ute etter å lage faen. Kan du vennligst skjerpe deg?
Vis hele sitatet...
Ja, null problemer her, kritikken tar jeg gjerne imot, da jeg bevist innledningsvis valgte å formulere meg på en krass måte.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Hva er ladet med å spise planter? Et gulrøtter til huden din blir orange! Selv har jeg ingen problemer med å drepe og spise dyr. Du har det og derfor lar du være. Kult, problem løst!
Vis hele sitatet...
Vell, muligens du har et mer distansiert forhold til tema enn gjengs, har dog fått inntrykk av at flere regelrett blir provosert når man direkte antyder til noen at de gjør noe man ikke burde gjort.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Poenget mitt er at det finnes dyr som hverken har hjerne eller sentralnervesystem. Det finnes dyr som er mindre komplekse enn planter. Hvorfor skal da alle dyr stå i særstilling?
Vis hele sitatet...
Vell, da later det til at vi neppe er uenige i hvorvidt alle dyr ikke burde fredes fra brødskiva.