View Single Post
Ja, sant. Får kjøpe et iceolator sett. Men når plantene er blitt pollinert, må man choppe tidligere da? Eller er det ett fett? De ble polla for en uke siden, og har egentlig 3-4 uker igjen i blomst

Lurer også på om dere har noen meninger om klonene fra den planten jeg hadde som ble hermie. Jeg er rimelig sikkert på at det var stressutløst... vet ikke om det å bli hermafroditt kan ligge i gener i tillegg? Har ikke så lyst å kaste sunne kloner pga mor deres ble hermie... men en annen jeg kjenner som dyrker sier at jeg burde fjerne dem
Vis hele sitatet...
Nei du må ikke choppe med en gang. Vent tiden ut og chop som vanlig. Weeden får litt frø i seg og yielden blir litt mindre, men det blir mye bedre enn om du choppper nå.

Angående clonen så er det noe du må vurdere om du vil risikere selv. Det kan godt hende det var stressutløst, det finner du kun ut ved å prøve en ny. Men risikoen er jo da at det ligger i genene og at du får en hermie uanset..

Og når vi først snakker om hermier, så hadde jeg en hermie en gang som ikke slapp pollen... Den hadde små klaser med gule bananer her og der, men null pollen. Naturen kan være merkelig noenganger.