View Single Post
Hei der.�� Som kvinne i [b] AKKURAT et slikt forhold, så fungerer dette for oss meget utmerket, deilig, kinky, kåtende, osv. ☺️�� Jeg får massee sex og kos av mannen min, men så også kan vi kose oss med at en annen mann kommer og har sex med meg, og vi begger nyter dette fult ut. ��
Du skriver at dem ønsker å filme, dette kan du kreve at ikke blir gjort, evn bare diskre bilder. Vi tar gjerne bilder/video, men det er for vårt private bruk. Ikke for andres bruk. Men det blir spurt om og respektert om han vi har med ikke ønsker dette. Å skulle det vært tilfelle, å bruke evn offentlig, så avtales det også med han vi har med oss om vil/ikke vil, og at uansett så er da diskresjon så sykt viktig for alle parter.
Men å ha sex med kvinnen hær du skriver, tror ikke du skal ta det negativt, for vi har opplevet MANGE som virket ordentlig seriøse, vi legger planer oppunder treff (unger, hverdag, tid, sted osv) å så kommer det avbud eller ikke personen dukker opp... Å det er så irriterende, synd og skuffende for oss som virkelig tenner på dette og nyter dette sammen, at vi bare blir "dumpet" og ikke føle oss respektert...
Men også har vi noen jeg/vi treffer fast, og mannen min er enten tilstede å ser på, sitter i annet rom å hører på, er borte/ute, og noen tilfeller er han med i akten. Men stort sett så er jeg alene, mannen min i annet rom/ser på/hører på. Etterpå nyter vi to hverandre på et så mye høyere kjærlighets nivå som jeg aldri har hatt før i mitt liv. ❤️ (Jeg er 34)
For å kunne gjennomføre dette med min partner, så er full trygghet, full åpenhet, full respekt, full forståelse og enorm god kommunikasjon så sykt sykt viktig mellom oss to. Ellers har det nok aldri fungert så godt og deilig som vi har det i dag. ☺️

Be om en tlf samtale med dem begge, enten full åpenhet med nr el hemmelig. Bare så du hører begge to kan øke din og evn dems trygghet. For i rett modus kan "kåtpraten" ta over for parret, så ting kommer rett ut og kan virke ganske rett på sak... (Erfaringer...����)
Håper du forstår litt bedre nå iallefall. ☺️