View Single Post
Jeg er fortsatt tidlig i tjueårene, men har bursdag i dag - grunnet dette ble det en filosofisk kveld i går da jeg virkelige begynte å fundere på hva jeg faktisk har brukt de noe-med-tjue siste årene mine på. Innså at jeg mest sannsynlig bare har levd rundt tjuefem prosent av livet mitt til nå, og er skremmende hvor lang tid jeg faktisk har igjen.

Har en ganske lik tankengang som det Flaffersen sier helt i starten av innlegget sitt. Man blir født, lever, dør. Er ikke mye mer komplisert enn det sånn som jeg ser på det, med mindre man vil at det skal bli sånn. Målsetninger og drømmer er personlig det som får meg til å stå opp morgenen og holder meg gående, selv om dette får meg til å høres ut som en disiplinert type.. Noe jeg absolutt ikke er, hehe

Verden og kloden har vi vel allerede bevist "poenget med" i en del år nå - Ødelegge den. Vi hugger ned skoger og ødelegger naturområder for egen vinning, om det fører til at vi får noen ekstra kroner i lommeboka. Uansett om dette ødelegger for menneskene etter oss, så har vel hvertfall vi det bra her og nå, og det er vel det viktigste?

Universet har jeg ingen store tanker om, men er ekstremt fan av tanken om Zoo Hypothesis .

Slang sammen dette relativt kjapt under forelesning, så beklager for klønete formuleringer!