View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Brillert Vis innlegg
planen var først og ikke møte mannen til denne damen, men etter litt om og men har jeg bestemt meg/avtalt å ta en øl på en bar med mannen først.

valgte å gjøre det sånn for å føle meg litt tryggere på dette, blir litt lettere å forutse om han er en stabil fyr før jeg begynner å pløye løs på dama hans.

worst case er at jeg kommer hjem til han og blir voldtatt, truet eller banket. tenker da at det er bedre å heller møte han og ta en øl på en bar før jeg turer til dama. hjelper jo litt med en øl også når jeg er litt stressa for å møte henne


si ifra hvis dere vil ha oppdatering av hva som skjedde når jeg er ferdig der og kom gjerne med spørsmål

må si jeg syntes mere og mere synd på denne mannen, han jobber mange timer hver dag og kommer hjem sent. han runker max 1 gang i uka og er ofte sliten. pga mangel på seksuallyst så velger han da altså å la andre menn få komme å pløye dama hans fordi han selv er for sliten til det.

før litt dårlig samvittighet av dette med tanke på at mannen gjør dette mest for å holde liv i forholdet. er det moralsk dårlig gjort av meg å gjennomføre?
Vis hele sitatet...
Nå er ikke swinging og cuckold-greier min greie uansett, men jeg tviler litt på at det er spesielt synd på ham. Jeg gjetter på at han trives ganske bra som "cuck" (det er en legitim og relativt vanlig kink/fetisj) men føler han har et forklaringsproblem på grunn av stigmatiseringen.

Alternativene høres kompliserte ut.