Tråd: Softgun
View Single Post
En viktig sak, som har blitt nevnt her, er at airsoft må vedlikeholdes, for å fungere skikkelig og ikke bli ødelagt.

Noe jeg liker veldig godt med airsoft er at man kan kjøpe reservedeler/oppgraderingsdeler og utføre reprasjoner selv.
Det er veldig lett, helt til man kommer til girboksen på AEG-markører, men hvis man har tungen rett i munnen og i tillegg følger en god guide, er heller ikke dette noe problem. Har byttet deler i girboks mange ganger.

(Merk at jeg ikke bruker ordet våpen for å unngå flaming, selv om det er et våpen som avfyrer potensielt skadelige prosjektiler)

Så det blir feil å si at man ikke skal handle fra modnet, fordi han selger dårlige våpen.
At han ikke har peiling og kan være et ra**høl på telefon iblandt, er en annen sak. Så har man jo www.game-on.no og www.wasteland.butikk.no.
Flotte sider. Dyrere enn fra utlandet, men man mottar varen på et par virkedager og man har kjøpsgaranti.

Gass om vinteren går fint, så lenge man bruker en kraftigere gass enn den vanlige typen "green-gas".
Sandefjord paintball selger, som eneste importør i Norge, så vidt jeg vet, noe som heter "yellow gas". Det skal være perfekt til vinterspilling.