View Single Post
Tenkte å spørre dere freaks om råd. Begynner med å skrive litt om bakgrunn, og hva slags ønsker jeg har, samt ting jeg vet jeg ikke kan jobbe med:

Ikke fullført videregående og har egentlig ingenting å skrive på cven. Føler meg litt hjelpesløs her. Er midt i 20-årene. Er det noe jeg kan søke på uten å gå skole først?

Gruer meg til å ta opp skole fordi jeg har en øye-sykdom. Operert tre ganger men sliter fortsatt med det. Får ikke tatt førerkort pga dette + at jeg må gå på pisseprøver. Har ikke tenkt å slutte med cannabis, så det er vel like greit å drite i hele lappen. Har også ting på rullebladet (hasj og et par småsaker).

Er god i engelsk, kan en del portugisisk og litt spansk. Ellers er det ingenting jeg er spesielt god på. Har null peil på elektro, snekring etc.

Noe av dette kunne jeg være interessert i:

-Kort eller ingen utdanning, minst 300-350k i året. Hvis jeg må gå et par år på voksenopplæring så greier jeg det.

-Jobbe online, digital nomad etc, mulighet til å reise rundt i verden og jobbe fra PCen. Noen som har erfaring med dette? Hva går dette ut på? Vil gjerne vite mer.

-Jobbe på bar, hotell, eller guide. Butikk er også greit. Kunne gjerne tenke meg å jobbe i utlandet i fremtiden.