View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er dette innlegget relevant for hva TS spør om? Har du noen egne erfaringer? Og hvor har du kilder på at det er benzo involvert i disse situasjonene og ikke bare fyll og flyskrekk? Utrolig mye synsete og anekdotisk posting fra deg i omtrent alle tråder på forumet her
Vis hele sitatet...
Føler at innlegget er svært relevant både for ts og for andre som leser tråden, da det viser hvor idiot folk kan bli på den kombinasjonen. Og det er helt sikkert forummedlemmer som har gjort kjipe ting på alko+benzo som kan bidra med ytterligere eksemplifisering.

Når det kommer til dine meninger/problemer om/rundt det jeg skriver og hvilke tråder jeg velger å kommentere så finnes det heldigvis en svært god måte å løse akkurat det på. Bruk ignore knappen så slipper du i fremtiden å forholde deg til alt det meningsløse og idiotiske jeg støtt skriver her på freak.

For å svare på spørsmålet ditt. Nei ingen personlige kjipe opplevelser. Men når det kommer til å være drittsekk så ble en venn av mor & stefar fullstendig rabiat på en kombinasjon av benzo og alkohol. Han fyren var visstnok en helt vanlig kar, uten særlig temperament eller på andre måter kjent for å være kjip på fest. Men fyren hadde flyskrekk og tok benzo for å fikse flytur sydover i Europa. Noen drinker ombord også ble han idiot. Flyet måtte lande i Danmark tror jeg og han ble hentet av politi og satt i arresten. Var på tv og aviser den saken der

Hans rusvaner kjenner jeg ingenting til. Ei heller hvor ofte han brukte benzo eller hvor kjent han var med benzo i kombinasjon med alkohol. Det er heller ikke veldig viktig føler jeg, da poenget er at fyren tålte alkohol. Bare ikke i kombinasjon med benzo.
Sist endret av random67489; 12. juni 2019 kl. 15:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.