View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
hm.. Om du har spist 12-1300 fleinsopp på 3 dager vil det si ca 400 om dagen.. Det er jo passelig McKenna doseringer som skulle jo tilsi super-balle-tripping med troverdige besøk av aliens og andre entetiteter.

Etter 5 dager så skal som regel toleransen være nede på vanlig nivå...

Tror noe rart må ha skjedd her... Blander du med andre stoffer - eller har du tatt masse masse MDMA e.l. i nær fortid?

Hvis du ikke tripper "out of your mind" på 400 sopp - så er det noe rart. Jeg tviler på at toleranse, skapt av flein-spising utelukkende, kan forklare at slike enorme doseringer ikke gir effekten du er ute etter. Tror andre faktorer må spille inn her.

For å få størst effekt så tar du alle soppa på engang.. Om du småspiser sopp jevnt og trutt - så vil du aldri nå de høyder som man får ved å innta alt på engang.. Muligens det er her det ligger?
Vis hele sitatet...
Blander ikke sopp med noe annet en cannabis.
Men det har blitt altfor mye MDMA i år, gikk på en liten smell for noen uker siden, så skal holde meg borte fra MDMA en stund..

Har også hadd en ganske stort forbruk av LSD og 25i nbome, men det begynner å bli ganske mange måneder siden.
Ble kanskje litt småspising(100-150 flein i slengen), men prøvde også å spise 4-5g tørket sopp på engang. Kanskje det er en kombinasjon av toleranse og høyt MDMA forbruk?

Tar meg nokk en pause fra fleinsopp nå, og kommer sterkere tilbake neste år