View Single Post
Trådstarter
49
Vil bare takk for innspill så langt. Synes det er enormt fint å kunne snakke med andre om dette og dele erfaringer (og nei, jeg er helt nykter nå) hehe. Var jo ikke noe slikt forum for over 20 år siden.

Sist jeg tok molly (2-3 mnd siden) var det bare meg og hunden hjemme. Ble sittende/liggende i sofaen og se/høre på kule konsertvideoer på TV'en. I et øyeblikk måtte jeg le litt av meg sjøl, som syntes det var fantastisk herlig å ligge på magen på gulvteppet og kose med teppet.
Jeg tenker jo nå at MDMA for meg, kanskje er et mer kosedop. Altså noe som passer meg best, hjemme hos noen, med god musikk og hvor følelsene kan flyte fritt. Men for noen måneder siden var jeg på en stor "we love the 20s" konsert på Telenor Arena. Da hadde jeg tatt en del molly. Var fin stemning under konserten for å si det sånn.
Jeg har ikke problemer med å oppføre meg når jeg er rusa på molly, men kan få litt store pupiller. Jeg tenker jo at jeg derfor venter med å droppe molly til en times tid før konserten begynner, og da er jeg helt sikkert på konsertarenaen. På den måten har jeg normale pupiller når jeg går gjennom portene.... men har ikke helt bestemt meg ennå.

Men som sagt, takker for innspill så langt :-)
Sist endret av hyper_hyper; 25. mai 2019 kl. 09:29.