View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå kan jeg bare svare utifra mine egne erfaringer, så kan hende noen andre føler det stikk motsatte. Jeg bruker heroin for å slappe av, slippe tankekjør og få en pause fra en ellers relativt fungerende hverdag. Jeg er veldig glad i å skrive om mine meninger, erfaringer og følelser, og jeg skriver litt bedre i heroinrus enn når jeg er nykter, men det er nok der kreativiteten stopper i mitt tilfelle.

Har aldri jobbet mens jeg har vært rusa, men var en periode hvor jeg studerte mens jeg brukte. På en måte var det fint, for jeg kunne konsentrere meg litt bedre enn vanlig hvis jeg tok riktige doser og det var ikke like stress. Men jeg ble også ganske sliten, pluss at det var umulig å gjøre noe produktivt hvis jeg tok for mye eller lite. Jeg vil nok heller ikke skryte over sosiale fordeler, ofte var jeg litt bekymra for å bli tatt, men samtidig litt likegyldig til det. Sliter i utgangspunktet med å relatere meg til andre mennesker, og heroin gjorde det ikke noe bedre. Det var kort om mine erfaringer, men jeg er sikker på at jeg har misbrukt mer enn jeg har brukt :P