View Single Post
Sitat av wolty Vis innlegg
Jeg er normalt ikke en voldelig person men om noen hadde skadet et individ i min famile hadde jeg drept dem, om de hadde skadd personen alvorlig hadde jeg tatt dem med ut i skogen et sted og torturert dem sakte over lang tid.
Syre, xacto kniv, nebbetang og barberblad hadde havnet øverst på lista over utstyr å bruke, dere kan jo "connect the dots". ^^
Vis hele sitatet...
Ja ass, dra med deg batanga, bensin, etsende syre, nåler, kastestjerner, strykejern, vaskepulver, nikotinplaster, saltladd hagle, plumbo, hekkesaks og diverse! Brødkniv og 1er lighter holder sikkert

Sitat av kimmag Vis innlegg
Men det jeg egentlig vil diskutere, er hva ville dere gjort? Åssen hadde dere reagert? Jeg for min del gidder ikke høre på "han er farlig" o.l, om noen hadde gjort familien min noe, så hadde jeg beskyttet dem. (Sier ikke det for å være tøff nei.) Hvis ikke Politiet kan hjelpe, så skal ikke folk få lov til å gjøre som de vil, da må man ta saken i egne hender mener da jeg.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt, så legger skylda på det.
Vis hele sitatet...
Hvis du først kommer i den situasjonen at noen har gjort/gjør noe mot en du er veldig glad i kan du nok bare kysse den frykten goodbye Sinnet og hevnfølelse blir mer fremtredende enn frykt da.