View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Vi må for eksempel innse at det er nødvendig at noen er gitt myndighet til å utøve makt mot andre for å opprettholde lov og orden. Disse skal man ikke gjøre det mer vanskelig for enn nødvendig. Men så er det selvsagt at de som er gitt slik myndighet og makt ikke må misbruke den, så det er nødvendig at man unngår det på ulike måter.
Vis hele sitatet...
Eg ga deg KP.

Det er ikkje fordi eg er einig med deg i eitt og alt, men fordi det med tillit er sentralt element i det. Eg er langt ifrå sikker på om politiet i dag fortener spesielt mykje tillit m.a. er narkitkaaksjonane dei har på vgs djupt tvilsomme i så måte.

Men det er uansett eit viktig poeng; samfunnet er bygd opp rundt tillit - enten det er det amerikanske, med liten tillit, eller det norske med stor tillit.

Eitt element i det er sakleg og fornuftig kritikk. Politiet må, og skal, tåle sakleg kritikkk. Maktbruken må ha kritiske auge på seg. Om det skjer i tilstrekkeleg stor grad i dag er eg djupt usikker på. Men trådstarter kjem ikkje med sakleg kritikk.

Så er politiet perfekt? Lant ifrå. Er politiet i ferd med å utvikle seg til ein stat i staten? Ja, etter mine meininger. Men ikkje av dei grunner som er skissert i denne tråden.