View Single Post
Trådstarter
77
Har en kjøper, som ønsker å sende bilen til utlandet. Han har funnet en NAF kontrakt som er på papir å ikke digital, denne NAF kontrakten ser lik ut som vanlig NAF kontrakt som er på papir med NAF logo, det står bare ikke NAF under den NAF logoen.

Han ønske ikke å bruke digital naf kontrakt fordi han skylder på at han ikke vil betale omregisteringavgift på bilen. Men vil endre kun på Salgsmeldingen fordi han vil ikke at bilen skal stå i hans navn, kun at bilen har skiftet eier.

Hva bør jeg gjøre her? stå fast på digital kontrakt pluss at han må betale omregisteringavgift eller at jeg godtar denne papir kontrakten hans fra NAF som han fant over nettet å printe den ut å bruke den? link til kontrakten han sendte meg er her https://www.google.com/imgres?imgurl...x-XE-CUrta_kNg

håper noen kan svare meg fortløpende

EDIT: Første gang jeg gjør dette, ønsker derfor ikke noe trøbbel. Prøver eventuelt kjøpe å lure meg? Han skylder på at jeg "Stresser" men nå er det slik at dette er første gang jeg selger en bil å jeg vil ikke at denne bilen skal stå registrert i MITT NAVN når den er solgt.
Sist endret av Naturen; 27. august 2022 kl. 16:48.