View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av BombFreak!
kan kanskje ikke nok men kan streve meg gjennom det og lære underveis, jeg prøver bare å hjelpe. Hevder ikke jeg kan alt slik du prøver å få det fram.

Synes du skal respektere at jeg ikke er noen ekspert. Jeg er kanskje mer en 20 år yngre enn deg og går dorsatt på ungdoms skolen så hvorfor skal noen kreve at jeg skal kunne mer når vanlige ikke vet noe om det i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
*sukk*

Poenget er at du kan kanskje lære noko om det, men du kan enkelt og greit for lite etter mi einging til å begynne på et så stort prosjekt, og du vil måtte bruke veldig mykje tid på å refaktorisere kode o.l.

Derfor lærer du meir av å gå gradene, begynn med små prosjekt, litt større og litt større.

Eg har aldri hevda at du er en dårlig person, eg har bare konkludert med at du nok kan for lite til å dra i land et slikt prosjekt, spesielt åleine. Det virker heller ikkje som du har erfaring med å samarbeide med andre, kommunikasjon mellom fleire deler, o.l.

Og eg krev ikkje at du skal kunne noko, men det vanlige når ein ikkje kan noko er å lære det fundamentale før en går laus på å reformere verden. Merk forskjellen. Det bir som å ta oppkjøringa til lappen i F1-bil...