View Single Post
Sitat av Door145 Vis innlegg
Hei! Jeg er på et litt rart stadie i livet, midt oppi å finne ut hva faen jeg skal gjør dette livet til, mens jeg skriver dette tenker jeg at lsd ville gjort godt. Desverre er jeg midt oppi en mild depresjon, med noe suicidale tanker, ikke noe alvorlig men det kommer fra tid til annen. Jeg har erfaring med psykedelisk sopp, men lsd har jeg latt være å prøve, men den siste tiden har jeg blitt mer interessert og føler meg klarere. Tar jeg lsd vil det være med 1 av mine beste venner, med en veldig nær venn klar til å komme på besøk om det skulle vært behov. Vi bruker psykedelika for å bedre oss selv og utforske bevisstheten vår, så sånn sett mener jeg vi er flinke, men Er det noen som har erfaring med å ta lsd i en sånn periode? Burde jeg vente og la det løse seg selv før jeg utgir meg på noe?
Vis hele sitatet...
ja som flere sier, det kan slå begge veier. jeg var i en lignende situasjon++ og tok en sterk dose alene. hadde skrevet opp mange fakta og spørsmål om og til meg selv på forhånd. var et veldig tankekjør og til tider noia i ca 3 timer før det løsnet og jeg ble i veldig godt humør. fikk løst og fant svar på mye men jeg tror ikke jeg hadde fått det samme ut av turen hvis ikke jeg hadde vært alene og kunne jobbe meg gjennom det alene. men lurt å være sammen med noen første gang, helst med noen som har litt erfaring med lsd